Baví tě moderní technologie? Připoj se k nám do týmu.
Všechna vyúčtování najdete v administraci svého účtu. Do té se přihlásíte kliknutím na ikonu panáčka v pravém horním rohu tohoto webu a zadáním přihlašovacích údajů. Ty má každý zákazník jedinečné a jsou k nalezení ve smlouvě. Po úspěšném přihlášení do klientské karty uvidíte v horní liště záložku fakturace.
Trvalým příkazem, kde jako VS nastavte číslo zákazníka uvedené ve Smlouvě.
Osobně na jedné z našich poboček
Předplatným na 12 nebo 24 měsíců
Můžete tak učinit e-mailem či doporučeným dopisem.
Osobně na jedné z našich poboček
V sekci dokumenty najdete „Vzor pro odstoupení spotřebitele“.
Zařízení lze vrátit pouze osobně na našich pobočkách v Moravském Krumlově nebo Dobrušce.
Reklamaci je zákazník povinen podat písemně, tzn. e-mailem nebo poštou. Na vyřízení reklamace je lhůta 30 dnů.
Všechny naše ceníky a potřebné dokumenty naleznete na hlavní stránce v sekci Dokumenty
Nejdříve zavolejte na naši infolinku, kde společně ověříme dostupnost služby na nové adrese.