Kariéra

Baví tě moderní technologie? Připoj se k nám do týmu.

Kde najdu svoji fakturaci?

Všechna vyúčtování najdete v administraci svého účtu. Do té se přihlásíte kliknutím na ikonu panáčka v pravém horním rohu tohoto webu a zadáním přihlašovacích údajů. Ty má každý zákazník jedinečné a jsou k nalezení ve smlouvě. Po úspěšném přihlášení do klientské karty uvidíte v horní liště záložku fakturace.

Jak mohu zaplatit za služby BlueONE?

Trvalým příkazem, kde jako VS nastavte číslo zákazníka uvedené ve Smlouvě.
Osobně na jedné z našich poboček
Předplatným na 12 nebo 24 měsíců

Jak mohu ukončit smlouvu s BlueOne?

Můžete tak učinit e-mailem či doporučeným dopisem.
Osobně na jedné z našich poboček

V sekci dokumenty najdete „Vzor pro odstoupení spotřebitele“.

Jak mám vrátit zařízení?

Zařízení lze vrátit pouze osobně na našich pobočkách v Moravském Krumlově nebo Dobrušce.

Jak probíhá reklamace?

Reklamaci je zákazník povinen podat písemně, tzn. e-mailem nebo poštou. Na vyřízení reklamace je lhůta 30 dnů.

Kde najdu ceník a všeobecné obchodní podmínky?

Všechny naše ceníky a potřebné dokumenty naleznete na hlavní stránce v sekci Dokumenty

Stěhuji se na novou adresu. Co mám v takovém případě dělat?

Nejdříve zavolejte na naši infolinku, kde společně ověříme dostupnost služby na nové adrese.

Close Cookie Preference Manager
Nastavení cookie
Kliknutím na „Přijmout všechny“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy používání webu a podpory našeho marketingového úsilí.More info
Nezbytně nutné (vždy aktivní)
Soubory cookie potřebné k aktivaci základní funkčnosti webu.
Made by Flinch 77
Oops! Something went wrong while submitting the form.