Podpora

Našim cílem je spokojený zákazník. Rádi vám pomůžeme, vysvětlíme, navedeme. Jsme tu pro vás!

Máte problém s připojením?

+420 605 228 060

První ověření

- Ověřte, zda na napájecím adaptéru od antény svítí diodka a je zapojen do elektrické sítě.
- Pokud máte bezdrátový router či další aktivní prvky jako switch, powerline atd., ověřte, že jsou zapojeny do elektrické sítě a zda na nich svítí kontrolky.

Jak restartovat připojení

- Odpojte z elektrické sítě napájecí adaptér od antény.
- Odpojte z elektřiny bezdrátový router.
- Obě zařízení nechte přibližně dvě minuty odpojené a poté zkuste opět zapojit do elektrického proudu.
- Ověřte zda připojení funguje.

POZOR! V žádném případě nemačkejte resetovací tlačítka! 

Rozdíl RESET/RESTART

RESET – Provedete stisknutím malého vnořeného tlačítka na routeru nebo napájecím adaptéru antény. Reset provádíme za účelem kompletního smazání konfigurace zařízení. Tento způsob zákazníkům nedoporučujeme, jelikož ve většině případů má za následek osobní návštěvu našeho technika a opětovné nastavení zařízení. 

RESTART – Poslouží v případě, že nefunguje internetové připojení z důvodu „zaseklé“ antény či routeru. Provádí se jen vytažením zařízení z napájení. Konfigurace zařízení se však oproti resetu nesmaže. K „zaseknutí“ zařízení dochází z mnoha důvodů a restart je nejjednodušším způsobem, jak si linku opravit svépomocí. 

Nefunguje mi televize

- Nejprve ověřte, že je funkční internetové připojení.
- Pokud máte set-top box, odpojte jej ze zásuvky na cca 2 minuty.
- Po zapojení by služba měla opět naběhnout.
- Využíváte-li aplikaci v TV, zkuste televizi vypnout a zapnout. 
- Nejde přepnout kanál? Je možné, že vám došly baterky v ovladači. Poradíme malý trik, jak si ověřit, zda ovladač funguje. Na horní hraně ovladače je vždy „zářič“. Pokud na něj namíříte telefon s otevřenou aplikací na focení a zároveň zmáčknete jakékoliv tlačítko na ovladači, uvidíte malé problikávání – ovladač i baterky jsou v pořádku. PS: Funkčnost tohoto testu nelze potvrdit u všech značek mobilů.

Kde mohu změřit rychlost internetu?

Než se pustíte do měření, požádáme vás, abyste počítač připojili kabelem do routeru či přímo do napájecího adaptéru od antény
s popiskem LAN. Na internetu si můžete vybrat z mnoha měřáků. My doporučujeme originální měření od ČTÚ. Stačí kliknout na tento odkaz a můžete měřit. Měření přes bezdrátové připojení není vždy přesným ukazatelem služby. 

Kde najdu svoji fakturaci?

Všechna vyúčtování najdete v administraci svého účtu. Do té se přihlásíte kliknutím na ikonu panáčka v pravém horním rohu tohoto webu a zadáním přihlašovacích údajů. Ty má každý zákazník jedinečné a jsou k nalezení ve smlouvě. Po úspěšném přihlášení do klientské karty uvidíte v horní liště záložku fakturace.

Jak mohu zaplatit za služby BlueONE?

Trvalým příkazem, kde jako VS nastavte číslo zákazníka uvedené ve Smlouvě.
Osobně na jedné z našich poboček
Předplatným na 12 nebo 24 měsíců

Jak mohu ukončit smlouvu s BlueOne?

Můžete tak učinit e-mailem či doporučeným dopisem.
Osobně na jedné z našich poboček

V sekci dokumenty najdete „Vzor pro odstoupení spotřebitele“.

Jak mám vrátit zařízení?

Zařízení lze vrátit pouze osobně na našich pobočkách v Moravském Krumlově nebo Dobrušce.

Jak probíhá reklamace?

Reklamaci je zákazník povinen podat písemně, tzn. e-mailem nebo poštou. Na vyřízení reklamace je lhůta 30 dnů.

Kde najdu ceník a všeobecné obchodní podmínky?

Všechny naše ceníky a potřebné dokumenty naleznete na hlavní stránce v sekci Dokumenty

Stěhuji se na novou adresu. Co mám v takovém případě dělat?

Nejdříve zavolejte na naši infolinku, kde společně ověříme dostupnost služby na nové adrese.

Close Cookie Preference Manager
Nastavení cookie
Kliknutím na „Přijmout všechny“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy používání webu a podpory našeho marketingového úsilí.More info
Nezbytně nutné (vždy aktivní)
Soubory cookie potřebné k aktivaci základní funkčnosti webu.
Made by Flinch 77
Oops! Something went wrong while submitting the form.